Semester!!!

2010-07-20 - 20:46:12
Hello!!!! Sitter här och lyssnar på OMG med Usher efter en lååååååååååååååååååååååång semester... Det är därför jag inte kunnat blogga. Iaf jag har varit ute med båten i 2 veckor och har träffat massor av kompisar och sen åkte jag, mamma, Teo, Saga och hennes familj till Skara sommarland.  När vi kom in i Skara sommarlands camping och skulle cheka in så var det jätte låååååååååååååååååååååång kö. Aja när vi var inne på sommarlandet så började vi åka en berg-och dalbana som hette Tranan... Såhär såg den ut:

Den var jätte rolig!!!! Sen åkte vi några attraktioner till och sen var det dags för lunch. Vi åt på restaurang Malibu

En liten ekorre...

Här sitter jag, Saga, Sagas lillebror och Teo och äter, jag åt köttbullar och makaroner.

Kolla två toaletter i ett rum... :/ Vet inte vad jag ska säga... Äckligt? Coolt?
Sen åkte vi lite mer attraktioner och sen gick vi in i en shop:P

Jag i en paraplyhatt.

Saga i paraplyhatt.

Saga i rosa ekorreöron och jag i paraplyhatt.

Har stog jag och Saga innanför en fontän.

Och här var någon stor borr som spruta vatten.
Och sen badade vi och fikade mm.
Sen var det dags att åka hem efter en natts sömn:'( När det var dags för lunch stannade vi på ett gatukök som hette Skoftesta grillen, dom hade super goda hamburgare.

Här är menyn.

Och här är "grillhuset".

Vi var sugna på Fanta alla tre.

Visst är jag duktig på att gå armgång??

Ses p&k eran Cornelia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0