Today...

2010-06-26 - 13:31:34
Godmorgon. Eller Hej kan man säga! Idag är det ju dagen efter midsommar så jag blev väckt 10:40... Hade kunnat sova längre men man måste ju "fånga dagen". Som sagt var det ju  midsommar igår och vi var på ett ställe som kallas Sjöängen hos Saga, där kunde man kasta pil, spela på lyckohjulet och gå tipsrommenad. På tipsprommenaden vann Saga, hon vann 100 kr och jag fick en kortlek, haha. Och sen träffade vi en as snäll tjej som heter Julia. Vi va med henne hela kvällen... Och så hade vi 6 kamp det var två lag, ett lag hette Knattarna och bestog av Wilma, Viggo och Vincent och mitt lag hette The Big Once och bestog av mej, Saga och Julia. Vi vann... Aja det var allt jag ville säga nu.

P&k eran Curre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0