Brännboll...

2011-08-23 - 20:00:43
Hej alla söta, men få, läsare. Idag har jag spelat brännboll och det var ganska kul! :) Jag var med i ett ganska bra lag, vi vann inte men jag tog TVÅ lyror!! ;) Stålt! Ja, så imorgon så är det vanlig skoldag och jag vet att det inte är många som läser min blogg och jag förstår det, för jag skriver inte om något roligt. Kul och veta att nån har vart i skolan lixom... Så jag tänkte om ni hade några tips om vad jag ska blogga om och hur jag ska få mera läsare. Skulle bli tacksam om någon kom med förslag och alla som kommenterar får en länkning.

Bild jag saknar!

Kommentarer
Saga

Det är visst kul att läsa om din dag i skolan, för jag är ju inte med!



Fortsätt skriva om vad du har gjort på dagen och SKIT I dagboken!!

2011-08-23 - 21:08:43
Hemsida: http://sashasdays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0