Min dag!

2011-08-25 - 18:03:52
Heej! Idag har jag varit i skolan och haft tråkigt. För vi läste igenom likabehandliingsplanen... -.- TRÅKIGT..! Sen fick vi våra skåp. Ha! Jag har värsta ägiga skåpplatsen!! Sen fick vi gå hem och då åkte jag hem till Sara och åt mellis och sen så tog vi fram några gamla leksaker ur en kartong utanför hennes dörr. Vi typ klädde på dom och det såg så roligt ut att vi höll på och dö! Jag har no inte skratta så mycket på hela året. Sen åkte jag hem och nu ska jag snart äta middag. Det blir tyvärr inga bilder eftersom min dataor och jag inte kommer överens... Så ni får nöja er med detta.


Kommentarer
Sara

Jag har inte heller skrattat så mycket på länge och jag är glad att jag gjorde det med dig min tvillingsjäl<3

2011-08-25 - 18:56:49
Hemsida: http://sararodrigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0