Stallet

2011-08-24 - 18:15:00

Hej alla! Nu ska jag till stallet för idag börjar mina ridlektioner igen! :) Jag vet att typ ingen gillar hästar så jag undarar varför!? Dom är söta, snälla och gosiga, allt man kan önska liksom. Visst dom bajsar överallt och luktar inte alltid så gott men man vänjer sig. Jag tycker inte ni ska döma hästar för ni har väll aldrig ridit och skött om en häst "på riktig"! Visst, dom bits men det gör ju ALLA djur! Och dom sparkas bara när dom är irriterade och dom är inte irriterade hela tiden...

R.I.P Champis. Han ser väll inte äcklig och läskig ut?


Kommentarer
Sara

Älskade Champis<3 R.I.P!

Bra inlägg Curre!

Liksom hallå det är inte alla hästar som sparkas!!

Kram&Puss på dig älskling<3

2011-08-25 - 07:56:03
Hemsida: http://sararodrigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0