Facebook

2011-02-05 - 23:48:22
Saga Divan Malthed Thunholm Jaja!!! Men vad fick jag då i betyg?
"Saga pratar för mycket på lektionen."?
Men om fröken är tyst måste ju nån prata! Alltså tar jag jag på mig den uppgiften!
för 5 minuter sedan ·
  • Cornelia Sötaste Olsson Dessutom måste man lyssna på dem som har något vettigt att säga, det har inte fröken, men det har Saga ♥
    för 4 minuter sedan · · 2 personerDu och Saga Divan Malthed Thunholm gillar detta.
  • Saga Divan Malthed Thunholm Ja, precis! Jag och Fanny har väldigt bra konversationer på Svenskan. Jossan brukar också vara med. Så då blir det roligare!
    för 3 minuter sedan ·

    Konversation från facebook. Om ni vill kolla hela klicka här!




  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0