Täby med Saga:)

2011-02-19 - 11:49:38
Hej alla sötnosar, jag ska till täby med Saga älskling idag. I kväll eller i morgon blir det bildBOMB!!!!! Men inte nu . Jag är so sorry for bad updating. Men det är inte så lätt med ett fullspäckat schema. I måndags bloggade jag i tisdags oxå men i onsdags var det ridning och i torsdags prövade jag Innebandy, tro mig det är inte så tråkigt:) Sen igår var det ridning igen och nu bloggar jag :) Jag ska bli bättre men det är inte så kul når statistiken visar 1 unik besökare. Men men när man inte bloggar en hel höst tappar men en hel del läsare. Listen and learn. Igår kom mina kläder jag beställt från H&M. Hehe men jag ska shoppa ändå. Hihi :D 
Min älskade Saga med Addes hatt. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0