Läxor!!

2011-01-18 - 17:14:14
Hejsan hoppsan!! Är hemma nu och ska göra engelska läxan, glosor, som är till på fredag, skit tråkigt. Och sen ska jag kunna förklara vad statisk elektricitet är , kommer aldrig att klara det, jag kommer att faila!! Men idag har jag ju varit i skolan och haft TRÅKIGT som vanligt. Matten var roligast eftersom Ronja Och Jossan kom på en rolig tärnings"lek". Lek låter fel!! Men jag träffade Elin idag. Sötnos!! Hon skulle till Sporthallen och jag och Sara Älskling tog bussen hem. Så nu, tillbaka till läxanSKIT OXÅ!!!!!!!!


Slumpad bild på mig från Midsommaren 2010 med Saga Älskling!!!!


Kommentarer
Sara

Jag är klar med det. Hur gick det med din rensnig?? ; ) kram

2011-01-18 - 18:39:10
Hemsida: http://sararodrigo.blogg.se/
Saga

FJORTIS SPRÅK! Haha.



Men många minnen midsommaren 2010! :) <3

Miss!

2011-01-18 - 19:20:20
Hemsida: http://sashasdays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0